långfredag!

IKEA besöket gick bra, och idag har jag kännt mig lycklig! Vi handlade massa grejer till vår lägenhet, ni ska bara veta hur bra det kommer bli! Välkommen att besöka vi är väldigt gästvänliga! :)

Efteråt gick vi in i lite andra affärer och hittade lite extra grejer, borde kolla mitt konto.. hööhö! Daniela fick en brilliant idé om att vi skulle köpa varsitt läppstift, hur ofta gör man det? Jag menar bara ordet läppstift låter så tantigt, men kul med en förändring! :D

Vi har hunnit med så sjukt mycket känns det som, åkte och kollade lite när killarna spelade innebandy med, och nu har jag varit hemma sen nio ungefär. Det är ju trottsallt långfredag! Sämst humor ;D

Grrr, rosa och rött blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0