HEELLOOO

Känns så underbart att solen skiner hela dagarna, spenderar inte alls mycket tid i min lägenhet. Hela helgen har jag mest spenderat ute och med vänner :) Norrlands hade loppis igår och jag fyndade en hel del! YÄÄH, var även och shoppade med Daniela lite idag. fettfett, ska inte lova att ta kort på allt för kommer inte hända ändå. Första grillningen skedde även i helgen! Sjukt vad gott, hann grilla två gånger till och med. En sak som skett betydligt lite denna helg är pluggning, surt för nu måste jag börja och kämpa hela veckan! Längtar otroligt mycket till helgen redan.. pussochkraaaam

Dagens outfit, den blommiga tröjan är ett loppis fynd för ynka 10 kr! Just det, örhänget fick jag på loppisen med. wwoho! Mobilfodralet är även nytt, fast haft det ett tag. Tydligen fult enligt Dennis haha, men äsch jag gillar det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0