Kajbergsrundan

Något har hänt, denna veckan har jag tränat hela tre gånger! Började med två powerwalks med lillebror på dryga fem kilometer på cirkus 50 minuter. Han som är vältränad nämnde till och med att det var jobbigt att gå så snabbt! :) 

Sen idag gick jag även samma runda men sprang lite, bland annat upp för hela mördarbacken! Sen sprang jag runt den sista kilometern hem och spurtade. Tror träningsvärk kommer infinna sig imorgon. Med springning tog de dryga fem kilometerna 43 minuter :)

Försöker även vara lite nyttig. Vilket fungerar sådär........ men ibland måste man! 
Backen som visade sig vara cirka 250 meter. Jobbigt för lilla otränade Sanna! Förresten, ny kategori! hahaha får se hur mycket jag lyckas trycka in i den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0