tisdag

Dagen har varit lång, först skola där det känns som om jag snackade och umgicks med folk i klassen som jag typ inte träffat på en evighet! Att man kan gå i samma klass men ändå ses så himla lite, knasigt! Alltid trevligt, dock kan jag inte påstå att den senare föreläsningen var något att hurra för. Sen hem för att inta postis i nästan fem timmar! Två möten och sen storstädning. Behövligt :) Nu kom jag nyss hem för en sista gång idag, blev en nattlig promenad med Daniela. Hoppas jag kan somna gott snart!

Förresten när blev jag en såndär tråkig bloggare som BARA berättar om sina dagar, mina skumma bilder och andra hyss har försvunnit! Bloggen har flyttats lite åt sidan och Norrlands har fått större plats i mitt liv, men heeeey! Jag klagar verkligen inte. Känns som om smilbanden oftast är på topp när man umgås med dem :) (inte ens en bild orkar jag lägga till?? ellleeeeeer joo lite får jag bjuda till..)

Joel hittade sin nya stil under städningen, vackert:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0