ny kurs, nya möjligheter?

Har inte så mycket att skriva egentligen, känns som om tiden verkligen springer fram och jag har tusen saker att göra hela tiden! Men det är helt okej för mig. Den nya kursen känns sådär rolig och återigen kommer jag i en basgrupp där jag inte känner en enda, vad är oddsen av cirkus 150 pers? Eh, jag klarar mig alltid men skumt är det! 

Börjar bli lite kass på det här med att blogga känner jag, tiden finns inte riktigt. Inte direkt inspirerande att skriva om min vardag hela tiden då ni antagligen inte tycker den är lika intressant som jag! Pussochkram

hahaha, fin bild från helgen..... eeeh.

Kommentarer
Postat av: Hon där bredvid dig i linne ;)

Jooho, skriv skriv skriv!

2012-01-17 @ 11:01:59
Postat av: Frida

Joooooooo!! Hålla, jag bor faktiskt i ett annat land. Jag tycker det är jättemegaspännande!! Liksom jag menar måste ju följa dig på något sätt.. menar när vi inte sjunger Mmmmbop om och om igen eller sitter i bilen till Kungsbacka och ropar bubbhult och kubbhult och plötsligt ser hästar på vägen som egentligen var en människa... hahahaha.

2012-01-17 @ 12:58:42
URL: http://fridauu.blogg.se/
Postat av: Frida

Buhuuuu hur ska jag klara mig nu då? :( Aja, jag får väl se dig så småningom :) Dina paket får Mervi ta hand om då, hon kanske gillar dem ;)



Oj vad massa smilegubbar! :) hehehe.. Förresten, fanns ingen kommentarfält till inlägget ovanför? Knas. Alltså när jag trycker mig in för att skriva så finns det ingen sån där box som man skriver i?

2012-01-18 @ 09:44:56
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0