Varför sova..

... När jag kan göra så himla mycket på natten som jag inte får gjort på dagen. Från klockan tio till nu har jag hunnit göra en hel del! Sju maskiner har tvättats, text till seminariet har skrivits, promenad till statoil (+ samtal med Johanna) har genomförts och allmän uppröjning av lägenheten har skett. Funderar på om det verkligen är lönt att sova eller om jag ska ta tag i att trycka in all tvätt där den hör hemma? (klockan fyra på natten kan man till och med råka gå ner till tvättstugan med uppknäppta jeans utan att behöva skämmas när man märker det)

Nu tror säkert alla att min dag varit helt slapp och jag sovit bort den, men fel fel fel feeeeeeeel! Sålt biljetter till sittningen i två timmar, åkte direkt efter det till stan för att inhandla lite smink, lagat mat och haft ett slappt möte med festingarna. (Jaja, lite har jag ändå slappat måste jag erkänna, men det är ju ett måste tycker jag!) pussochkram

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har hänt med fumhundralappen? Har du slösat bort den? För när ska du annars gå på sminkkursen? Där du också får GRATIS smink! Och av ett bra märke! :)

2012-02-17 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0