Tjenis

Skulle bli en effektiv dag, visst jag har gjort saker. Men typ bara saker som har med sittningen att göra (faktiskt viktiga saker det med), PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET! Min första sittning som Ärke tillsammans med Dennis och Smålands nation :) fett fett fett

Sen tänkte jag plugga, klagade lite till BFF Vidar i chatten. 20 minuter senare satt jag hemma hos honom och åt en awesome fiskrätt, bra kille det där! Sen svängde vi förbi Sivans, men stannade inte allt för länge. Nu har jag skrivit fyra rader på plugget. Ögonen går dock i kors och tänkte lägga ner det och återuppta det imorn. Då jävlar ska jag få saker och ting gjort :)

suddig dansbild. hett hett hett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0