onsdag

Snart har en hel vecka på praktiken gått, herregud vad tiden springer iväg! Tänkte försöka mig på att cykla till förskolan imorn, hur nu detta ska gå... (Dock inte om det spöregnar!) Har på tre dagar lyckas åka tre olika bussar till och från praktiken, alltså vet jag ännu mer om Växjö och hur det ser ut. Känns inte superbra att man har bott i en stad 1,5 år men ändå inte sett allt än, känner mig helt lost på bussarna. Först när bussen närmar sig stationen känner jag att jag vet vart jag är! hahaha, spännande ändå! :)

NU: Kvällsmacka, topmodel och fixa den sista disken innan det blir dags för att sova!

Kommentarer
Postat av: 30

I know that feeling! Måste va en vääääldig stor stad vi bor i, haha!!

2012-03-01 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0