Barn

Lite roliga kommentarer från barnen de senaste som tänkte jag dela med mig av!

Barn: Jaag vet en sak!

Jag: Jaha, vad vet du?

Barn: Jag vet inte..

 

Vi har en mörkhyad som är hos oss som är nybörjare i svenska och är där för att lära sig mer och vara ute i arbetslivet.

Barn: Du är brun och han är vit.. Är du brun på ryggen?

Han: Ja jag är det överallt

Annat barn: Kan man vara blå?!

 

Vi har satt upp en pool för det är riktigt varmt ute och barnen har med sig badkläder och njuter! En kille ligger raklång i poolen och utrister: Detta är livet!!

Lite spontanshopping för 45 kronor. YEAH!


Kommentarer
Postat av: Anna

Awesome! haha

2012-08-01 @ 21:34:44
URL: http://october4.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0