fredag den trettonde

Satt i lugn och ro, käkade lunch och kollade på BB när telefonen ringer och jag tycker det är en trevlig överraskning. Trevligt att det var Sofia, mindre trevligt med nyheten hon hade! Vid skolan finns det en pelare som olika studentföreningar och sådär målar och skyltar med sina olika event.. Det finns såklart regler och igår var jag lite osäker över en regel och ringde Sofia och frågade och vi kom fram till att vi får måla. Dock hade vi missuppfattat denna regeln och det blev helt enkelt fel. Det står jag absolut för!! Det är inte det jag blir så himla trött på utan de som vi målade över vill nu att vi ska skriva in deras text ikväll igen. DET HANDLAR OM EN FUCKING DAG. Ikväll skulle vi få målat om vi gjort rätt, så vi missuppfattade med en dag. De är tydligen jätteupprörda och det är fan jag med. På att hela grejen är så himla töntig. men tack för att fredagen förstörs då man inte får måla förrens efter klockan tio och det tar ändå ett tag. Kronan på verket är väl att det är fredag den trettonde. Mitt turnummer?? hahahahahah, jaja! Är väl inte så mycket att göra åt det hela. Så ikväll hittar ni mig målandes vid pelaren. 

Vet inte om ni hängde med riktigt. Men en rolig tanke som slagit mig är att om vi målar ikväll för de så kan ju faktiskt en annan studentförening komma och måla över det direkt. Sjukt töntigt! Ska köpa godis eller något och tröst äta lite.. hahaha pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0