torsdag

Kommer alltid på de mest onödiga grejer att göra när jag ska plugga, denna gången gjorde jag iaf en kombo! hahaha, samtidigt som jag lockade håret hoppas jag att jag lärde mig lite mer om barns språkliga utveckling..? Jaja, Piaget och Vygotskij kan gå och dränka sig :D
Gårdagens plugg med tjejerna gick inget vidare.. Vi hade hetare diskussioner än så! En liten undersökning med, nu vet vi precis hur man ska utföra vissa grejer för att det ska uppskattas! hahahaha Idag hoppas vi på ett nytt bättre försök :) pussochkram
Moa ser du näsan, hahahaha, profilen är ju inte alls att leka med!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kolla va fint!!! Synd att de vill försvinna så fort bara :(



Idag var vi sjukt grymma på att plugga, bra för självförtroendet. Åh, så fick ja in de ordet, hihihi

2011-03-24 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0