tankar

Ja, nu känner jag för att skriva av mig. Efter min msndejt har jag bara skrivit och skrivit och nu lyssnar jag och lyssnar! Hur skönt är det inte att bara få ur det man vill och se om någon annan kan komma med någon annan synfallsvinkel..? I detta fall är mina tankar inte ensamma, och det är från många håll! Jag undrar om man kan glömma bort hur man själv agerar. Gömma sig för att man själv gör fel eller är det bara en fasad som man sätter upp för att det ska se ut som om man mår bra? Att ens liv helt enkelt är perfekt.

Vad är det som får en till att göra snedsteg efter snedsteg utan att ens bry sig. Trampa på folk och inte ens säga förlåt. Förlåt är ett sånt litet ord som i detta fall antagligen inte skulle betyda speciellt mycket. Måste erkänna att många i min närhet har ganska svårt för det där ordet, men det är inte vad dessa tankar handlar om. Ibland är det inte ens förlåt som är det viktiga utan att man bryr sig och gör en ansträngning.

Sen när man till och med försöker, då är gensvaret att ignorera. Känns bara lönlöst, en vägg visar mer respons.. Bryr mig faktiskt inte riktigt om du läser detta, ja för det handlar om EN person. Då kanske du inser, kanske får upp ögonen och vill ändra något. Men yeah mina tankar är nog över för idag. Snälla mamma bry dig inte om detta, ring inte och fråga! Jag vet att du bara bryr dig men det är inget allvarligt. Inget du behöver beskymra dig över :)

Kommentarer
Postat av: Susse

Säg bara till om du vill ha en msn dejt med mig! ;) e nästan inne varje kväll från 9 iaf. (svensk tid)

Om de inte e nåt spec på bryggan vill säga^^

Finns här för dig <3

2011-04-01 @ 12:24:35
URL: http://kalmarlife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0