syskonkärlek?

Hade ett missat samtal hemifrån så ringde upp, Simon svara
- Heeeej, älskade syster!
- Hej du, haha vad vill duu?
- Jag har en bra idé, vad gillar tjejer att göra mest i världen??!
- Jag vet inte, vad syftar du på?
- Shoppa såklart! Växjö har ingen bra shopping antar jag, Skene har ingen och Borås är inte bra. Göteborg vet du redan utbudet på, du måste vidja dina vyer! Jag tänker på Stockholm, sååå vill du följa med mig? Ingen vill följa med mig, och jag får inte åka ensam, vad säger du!? Den 4 April, kan du då?
- Ehh.. hahaha jag vet inte, är inte hemma nu, men ska kolla när jag kommer hem! :)
- Jaa, gör det!  Jag kan betala typ halva din biljett om det är så. Pusspuss älskar dig!
- Hahahahahha hejdå!

Så kan det se ut när min bror behöver mig.. Fjäsk, ohhyes! Och jag tror inte jag kan, har skola till 12.. Sorry leta upp någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0