Hej Jonna!

Nu uppdaterar jag för din skull. Jag försökte få min mamma att hjälpa mig att plugga... hahahaha, hon gav upp efter tio minuter och sa att det var paus! Jag har skrivit en halv sida och har två timmar på mig. Du vet min bror ska ju på match, hahaha detta blir roligare och roligare. Det går inga tåg till Växjö sen! HAHA nu ska jag tydligen prata med "Robban" :P

Vad finns det mer att säga, vi kan babbla lite om bb! Såg du eller, Gurkish berättade om sina sexerfarenheter! HAHA att alla bara skrattade åt honom, Martin hade en bra idé att han skulle vara tyst. Peter är ju skön med, haha härlig Göteborgare! Nu har jag slut på fantasi, ha en bra dag kära du! Så ses och hörs vi, pussochkram

Update:
Jag kan lägga till att jag var på Ge-kås igår, med fyra bra vänner! Du skulle varit med, billig shopping och det var ganska bra! Vi pratade om allt från Hugh Hefner till lastbilstimmer, hahaha många bra skratt där! Mohhahaa, nu har du fått lite att läsa. Förmodligen alla andra med! Men det är trevligt :)

Kommentarer
Postat av: 30

Hej Sanna!

Nu kommenterar jag för din skull!



Haha! Men se så bra du klarade det, med eller utan din mammas hjälp, såååå duktig! Haha dessa jävla tåg! De är sj som kör den sträckan så jag är inte förvånad! ;)



Haha bb ja, I just love! Fast inte förtillfället för de går ju för fan inte att titta. Vafan är problemet? Aldrig varit med om något som laggar som detta. dööööö! Oh vet du vad jag tror, jo att Rodney kommer gifta sig med sin kuk, utan tvekan!



Ullared ja, åh! Dit skulle väl Emelie köra oss snart ;) haha!



Pussss!

2011-03-19 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0