då var det klippt!

Skola idag igen, äntligen! Känner att mitt sociala liv är tillbaka, yeeah! Förresten jag åker hem imorn, om ni vill/kan träffas hör av er. En sak är redan bestämt, jag ska till Ge-kås! Vet ni förresten den röda bilen får köras :D :D :D Som jag saknat den! Jag har sytt idag med förresten, men det är inte klart, behöver en dragkedja! Borde plugga, men Daniela kom med
ett roligare förslag! Mohhaha.. MOOOAAAA btw, ska jag komma till dig??? ÅÅÅÅH JA!
Vi ses och hörs mina vänner, puuuussi. Ps, bilden är påhittad!

Kommentarer
Postat av: h e i d i

Ah jag som trodde att du hade klippt av dig allt ditt långa hår!! Och klart man måste göra ett besök på ullaredos när man ändå är i närheten, det är liksom obligatoriskt:)

2011-03-15 @ 08:27:22
Postat av: pinnen

Mahahahaa, ja bara vaaaa? e de sant guuud va snyggt, du passa ju i de :D hahaha, men du e snygg iallt.. vi ses ju på torsda sjukt mysigt att ni vill ha me mej :D wi puss min sockertoppp :)

2011-03-15 @ 11:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0