bättre sent..

Ska tilläga från förra inlägget, att det är inte shoppa som min bror vill göra i Sthlm, utan kolla på Djurgården! hahaha.. Men nu till något helt annat! Jag har fått lite paket ni vet som stora bloggare får. hahahaha, nej men försenad födelsepresent och julklappar! YAAY :) Hur kul är inte det?
(Ignorera att jag ser.. ja ser helt kosntig ut, försökte ta den bilden tretusen gånger, tappade böckerna, datan blänkte i dem, jag såg helt borta ut, yeye..) Den till höger fick jag av Johanna, för ett tag sen, bara inte tänkt på att visa det! Jag ska alltså bli grymmare på att göra drinkar, och den till vänster fick jag av kusinvitamin i julklapp +

Ett Thomas Sabo armband, S:et hade jag dock innan! Men åh, snyggt! Tacktack ni fina :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahah, har du läst något utav boken ännu? Hahahaha, jag skrattar så jag dör och så försöker jag översätta allt till Owen :P Köpte alltså en till mig själv också :P

2011-03-07 @ 20:57:21
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0