party in my head

Vet inte vart jag vill börja, men vi kan börja med dagen, Johanna och jag tog vårt pickochpack satte oss i en stekhet bil och började resan mot Varberg. Tog upp Pinnen och hade en hel awwwesome dag! Sol, mat, fågelattacker, charader, svett, skratt och solbrändhet innehöll dagen! Perfekt nationaldagsfirande, det bästa med nationaldagen är inte att fira Sverige, utan att jag får träffa Pinnen och Johanna, fyra år i rad har vi firat tillsammans :)

Imorn GAAH! imorn bär det av till Turkiet med bästaste Daniela, ååhå äntligen! Känns som om jag har tusen saker att fixa tills vi åker, men det ska nog lösa sig! En vän, en strand, en sol och ett hav - kan det bli mycket bättre? ♥

Nu lite random bilder från helgen! En sista sak med, mina vänner ta hand om er! Allt kan ändras så snabbt..




Kommentarer
Postat av: pinnen

HAHAHAHAAHAH! omg vilken lugg! het som få assso :D

2011-06-09 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0