Alanya, Turkiet

Antar att ni vill höra om resan, hahaha lågt läsarantal hela veckan och så den fjortonde smäller det till :D Maaahaaa ni är för söta ni! :)

Ni som inte tror att det var en chillresa vi åkte på så var det faktiskt så! Gick upp tidigt på morgonen och käkade frukost, sen blev det insmörjning och ner till stranden! På kvällarna kollade vi runt i affärer eller tog en glass eller EN drink! Okej, ska inte sticka under stolen att vi faktiskt provade Alanyas uteliv. En dag måste vi ju ändå prova, så fredagen kändes som en bra dag! hahahahahahah, förfesten tjaaa den började med korsordslösning??! haha, sen tog vi hoppbilder, sen var det lite svenskagrabbar som kom ut på sin balkong och vi drog upp till dem. Förfesten och allt var asnice, men utestället? Ååååh nej bara svettigt och äckligt. Alla ville en sak - LIGGA!!

Resten av dagarna sket vi i det där med att festa, kändes inte alls som vår grej. Vet inte hur många gånger vi sa att alla där hemma borde se oss nu, ingen kommer ju tro på oss. Men tro vad ni vill för jag vet sanningen :) Måndagen kände vi att vi inte hade något att göra på kvällen, tänkte okej det är sista kvällen. Vi måste ju prova ett nytt uteställe, man måste ge det en andra chans! Förfestade med killarna igen och hade det trevligt! Drog ut, och var inte alls mycket inne på ett ställe utan vi drog till ett berg och tog kort, spelade lite fiol, lekte akrobater, skumkrigade och jag vet inte allt som hände. Mycket bättre kväll, eller ja avslutet kan vi diskutera. Men inte här och tydligen inte i verkligheten heller..

Allt som allt måste jag påstå att det var en mycket bra resa! En chillresa med lite lite fest och mycket mer sol! Brun skulle jag inte påstå att jag är, men man ser lite linjer :)


Killarna på den överdrivet stora balkongen! haha

Hälften av de på bilden har jag ingen aning om varför vi tog kort med, men vi ville ha en gruppbild och så blev det! hahahah fett bra! TAGGA

Uppe på berget, hahahahahahahahhaHHAHAHAHAHA ser ju ut som två par!

Detta får avsluta det hela, de här bilderna är bara festbilder, för min kamera var fest-kameran, den fick till och med bada, men än lever den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0