the world is ours

Kul att mina föräldrar måste säga till mig att jag inte får använda bilen för att jag ska städa. Japp alla mina kläder har legat i bokhyllan och golvet i högar. Men jag måste erkänna att jag har haft bra högar, vetat exakt vad som är rent och smutsigt ;D hahahaha

Jonna, här får du en till outfit, detta är dagens städoutfit! hahahahahah Se hur bra jag matchade hårklämman med de oranga detaljerna på linnet! KUL att vi har en orange och en gul klämma????!! Har jag tyckt att de är snygga...........Uppenbarligen! En extra grej som jag vet att du kommer uppskatta är att det är ett snobbenlinne, och jaaaaa det matchar med de snygga trosorna du har sett i tvättrummet :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D hahahaha, bra att jag ska träffa mina vänner ikväll så att alla min energi går ut över dem och inte i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahahha så jävla het! Grym matchning! Snobben forever! :D

2011-07-21 @ 21:04:00
URL: http://oliiviiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0