I ask nothing of you

Galet vart det igår, vet inte ens hur man ska förklara kvällen så skiter nog i det! Imorn bär det av mot Stockholmo med das familj! Känns som om allt måste tagga ner snart, tiden går för fort. Har saker för mig hela tiden och ändå hade jag iprincip ingenting planerat för sommaren. Fast okej jag är nöjd, bara det att man kanske ska stanna och andas ibland, tänka att jag faktiskt är här och nu. NJUT MINA VÄNNER!


hahahiie Anna ser lite sur ut. Sött :) Återigen finns det massa bilder, men vet inte om jag ens vågar se de... Haahahha. Vänner är det bästa man kan ha!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Blir ju avis på din sommar, njut som sörens medan du kan :))

2011-07-14 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0