du är vinter i april

Jag har egentligen inget intressant att säga. kände bara för att skriva av mig en massa, så det blir kanske ett långt inlägg.. haha

Ska förklara lite det där med tatueringen, många tror att jag kom på motivet och allt bara huxflux, men det där är fel! Skulle aldrig göra en tatuering som jag kommer på samma dag att jag vill haaaaaaa. Det fungerar inte så med saker som jag vet att jag inte kan ångra. Det var ju att vi gjorde det just igår som var det impulsiva! Varför ett frågetecken får ni fråga mig för det blir så mycket att skriva annars. hööhö, plus att det inte är kul att ge er all info såhär enkelt ;)

Sist men inte minst måste jag bara säga att jag kämpar på bra, mina vänner vet precis vad jag menar. Men helvete jag har varit några millimeter ifrån, Johanna du får inte säga att jag kan ge upp! hahaha... Tiden rinner ut i sanden! Allt borde hända NU NU NNUUU!
Skulle egentligen tagit en prommis med Jonna, men hon mår inte så bra, krya på diiig! Får bli diskning och dusch som får tiden att flytta sig framåt.. hhehe pussssssi

Kommentarer
Postat av: Jennny

fast du är ju bäst, så det så :)

2011-01-18 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0