det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln

Tänkte lite på varför folk läser denna blogg, funderade och funderade. OCH SÅ som en fallande stjärna slog det mig, jag är rolig? haHAHhahahaHA!! Jag menar jag brukar själv sitta och skratta lite smått, till och med nu. Åt att detta är så fjantigt och påhittat klart att jag visste att det var därför. Jag har kommit in i en period där jag är fjantig och kallar alla för fjantar! :D

Ska förklara lite vad jag ska göra ikväll, spåååååra uuuuur! Fest på campus blir aldrig som man tänker sig. Hoppas vi kan toppa min och Danielas senaste kväll. Troligen inte, men nu kör vi! Finbesök har vi ju från mark med som jag berättade igår. ALLL IN!

En sista tanke ska jag slänga in, varför gör jag allt i sista stunden, två timmar och då ska jag vara hos Daniela, smmmiiiiid! hahahaha, en annan sak, tex på min lunchrast som varar i en timme brukar jag städa och stuff, då hinner jag hur mycket som helst. Men inte när jag har haft hela dagen ledig? Okej, yeah jag har hunnit att äta två gånger och kollat på en film!
PUSSSTTJJJAAA PPEOOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0