måndag

Eftersom att jag är bäst, så tänkte jag blogga en gång till. Och skryta lite. Skryt är löjligt. men måste bara säga ÅÅÅÅÅH jag klarade min hemtenta. FUCK YEAH! Vågade inte riktigt klicka på den, vilken lättnad. Nu var det sagt, pussochkram!
Skulle ta en bild på mig och den goda clementinen för att reta Daniela lite, hon lyckades välja den enda äckliga jag hade i lördags :D hahaha, men aaja den tappade jag precis innan bilden. KLAD HEST är jag iaf! Känner för att bjuda på en bild till, hoppas Johanna med är på det humöret! :) hahaha, nattmat och golvet är grejer det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiieee grattis babe! :D hahaha jag ska alltid ligga på golvet på efterfester..! xD

2011-02-07 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0