I Won't Let You Go

Idag hade jag en fundering, som jag har haft många gånger. Ni (med långt hår) vet när man har haft håret uppsatt en hel dag, och så tar man ur toffsen och det liksom gör ont i håret eller botten eller så. Man är helt jävla öm precis som om någon försökt rycka loss håret. Varför blir det så? Hur sjukt är inte det egentligen, är det för att man har en för stram toffs eller för att håret är mer vant vid att ligga neråt?

hahaha, eller känner ens alla såhär? Yeyey, imorn då ni! Nathalie och Jenny (tack för välkomnandet Jenny, känns tryggt att vara i ditt rike igen!! haha) ska snackas med och träffas med och bara ha det hur bra som helst! Ska försöka få ihop alla julklappar med och i detta nu snöar det, så det blir nog en vit jul trotts allt :) Godnatt, pussochkram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha på mig gör de nog inte ont :p

2011-12-21 @ 08:20:06
Postat av: Frida

Det är hårsäckarna som gör ont :) Och det är för att de har legat stramt i en position de inte är vana vid.

Fast det har inte med hårlängden att göra. Man kan få ont ändå, typ om man har en annan bena eller så :)



Fast det händer ju inte varje gång. Men om du tar och gör en bena du aldrig haft, sätter fast stramt med spännen och sen sprayar massa hårspray så gör det ont också, hehe. Det hände ofta när jag spelade tennis eftersom jag hade luggen bakåt, när jag normalt har den snett framåt :P

2011-12-22 @ 23:07:10
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0