blööö

Idag blev min facebook hackad?! Helt plötsligt har jag kommenterat massa kort om att folk är äckliga och till Simons flickvän hade jag skrivit något liknande med att jag aldrig ville se henne igen och att hon skulle hålla sig ifrån Simon. Hade även börjat chatta med folk och skrivit massa konstigt.. Min statusuppdatering var "Nu lämnar jag Sverige i två månader för att knulla spanjorer ;)" Yeye det är ju normalt, ganska äckligt ändå att folk kan ta sig in på folks grejer och tycker det är roligt att hacka? 

Kan ju vara roligt att facerapea någon men det är bara på skoj och en kompis som gör det oftast. Nätverket som var inne på min face var från munkedal, bara jahaaa kul!

Kommentarer
Postat av: mama

Idioter finns det gott om! De kan inte skilja på mitt och ditt. Kramar till Sannis!

2011-12-09 @ 06:22:04
Postat av: Frida

Va fan? Stört ju!

2011-12-09 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0