puus

Idag mina vänner har jag inte gjort många knop, men det är så underbart skönt ibland. Diskade lite, fixade lite mat, duschade lite. Jaaaaa ungefär så har dagen varit. Plus massa massa massa slappande där emellan. Moa kom hem en sväng innan, alldeles dyblöt! Ja för er som inte vet, Moa bor hos mig under sin nollning, och tydligen så skulle poängen dubblas om alla i laget badade i Sivansdammen, NASTY! :D hahhhha

Nu ska jag titta på en film medans hela Campus festar, känner mig skittråkig! hahaha, men denna veckan är till för nollorna, vad ska jag då ut och störa dem för? :) Jag är glad iaf


Kommentarer
Postat av: Frida

Haaaaar du inte fått din present ääään?

2011-08-27 @ 20:19:28
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0