Morsning korsning

Igår var en händelserik kväll, firade in det nya läsåret med fest! Förferre hos mig och det var något utöver det vanliga här. Den mesta delen av kvällen användes ett annat språk, engelska! Det gick förvånansvärt bra faktiskt, varför använda detta främmande språk undrar ni?! Men vi bjöd in en hel drös med utbytesstudenter, för jag är faktiskt fadder nu för tiden :) Måste erkänna att spanska flödade lite i luften med, men det tog inte riktigt jag del av!

Idag har jag obeskrivligt ont i nacken, vet inte riktigt vad detta är, men WTF-ont måste ju vara den rätta beskrivningen! Dags för sängen snart (ja, jag har inte alls legat i den hela dagen... vad tror ni om mig egentligen.. hheh elleeeer?) Godnatt på er (:, <-- Kolla ett ögonbryn!! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0