TIGER

Ikväll har Elin varit här och kollat idol med mig, imorn är de min tur att vara hos Elin och kolla :) haha, måste nog köpa med mig massa godsaker.. Ni kan inte ana hur mycket hon hade när hon kom..!

Här är mitt enda gosedjur jag har kvar, Felix heter han.. Just bara för att min kära kusin hade en katt som hette Felix så skulle självklart jag med ha de, ni kan inte ana hur mycket jag härmade henne när jag var liten.. När jag var tre sa jag alltid att jag var fem just bara för att hon var de. hahaha, knääääpp! :D
Säg HEJ till Felix, de skulle han upskatta. Han gillar kärlek.. mums på honom!

Vilken perfekt accessoar han är till dagens linne. hiihi, söt är han minsann! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag börjar undra om du har för mycket fritid :)

2010-09-08 @ 22:19:47
Postat av: Simon

Jag hittade min apa idag as söt, ganska coolt att vi hittade våra gosedjur samtidigt typ hiihihiihihihi

2010-09-08 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0