problem?

JEFLA BAJSKORV. Jonna tvingar med mig till stan imorn, och jag har inte 20 kronor på mig, så onödigt. Kanske ska flörta lite med chuffören och åka gratis..? Synd att de inte är som i GBG när man kan tjuvåka lite, scch.. det där skrev jag inte precis! :D

Kom precis på två olika strategier att lura busschaffisen med! hihi
Spela blåst, "kostar de pengar att åka buss, tar ni inte kort??! vaaaah... men dah! ååh, jag fattar ingenting.." (Jag är ju trottsallt blond!)

Andra alternativet: "Min mormor ligger på sjukhuset och jag har inga pengar.. Jag måste bara träffa heeennnee, buuuhuu!"

Eller så kan man ju ta ut pengar, men de är ju ingen utmaning. hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0