knallegatan

Eftersom att så många kommenterar och frågar hur de är att vara hemma, så ska jag berätta! Mina familj kan inte underhålla sig utan mig så de har skaffat canal+.. Jag och min bror har samma humor! Kollade igår på död snö, se den allihop. bästa zombiefilmen ever!

Min mor och jag åkte runt i Skene idag. Vad händer här, jo alla vägar är nya..? HA! Jag har bara varit borta en måndad och lite till. Snyggt jobbat grabbar (antar att de är killar som har fixat de, kanske till och med gubbar)..

Jag får inte ens sova i mitt egna rum, men jag äger folk för de.. HHAHAHAAAA. msn! Pinnen och jag ska åka på sightseeing snart har vi bestämmt. ÄGG på de. De händer mycket bra i Skene, och har bara varit här i 24 timmar. Spännade. See ya folks!

Min brors data vill inte samarbeta med mig, så jaaaa.. Detta bjuder jag på idag, bara för att jag leta länge efter något bra och blev lite arg sökte jag på min hatfärg rosa. Så enyoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0