onsdag.

Idag blev Jonna med mobil, jag är så sugen på det med! Skkaaaa jaggg? Min lover är ju inte allt för bra, inte vidare snygg heller efter alla mina bravader. Men samtidigt, två år. Min fina lilla älskade sony. (där var jag uppfinningsrik va?) Tiden avgör ödet.
På morgonen var jag happy, håret var vågigt, kanske lite för mycket. Men sen kom..

Växjö-regnet och gjorde det mindre vågigt. Ganska mycket mindre. sadface!

försökte härma The Grudge.. blev inte riktigt samma effekt med blont hår och en fete-haka.. Men känslan är väl ändå godkänd.. svartvit effekten är iaf suverän! hahaha

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :) hur mår du ?

2010-10-28 @ 19:31:26
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0