söndag

Igår blev det minsann party i GBG. Hade jätteroligt till alla delade på sig och allt strulade ungefär vid kanske 3.. suck haha. Men så är det ibland, vi kom ju hem allaihopa. Jag kom in runt sex tiden, alltså sommartid. Bra där ^^

Annars finns det inte så mycket att berätta om kvällen. Vi var på parken, första gången jag var där. Det var inte så fel faktiskt.

Nu har jag fixat med massa papper i pärmen jag köpte, känner mig duktig! Ska även träna lite till högskoleprovet idag tänkte jag, men frågan är om jag orkar ta tag i det. Vi får se, men det är inte långt kvar tills jag ska skriva det :O tiden går så sjukt fort!

Några få bilder från kvällen. Daniela och jag ska börja ta kort på allt nu, så vi kan ha fina kort i vår lägenhet sen. Det kommer bli så awesome! MUMMA på den sista bilden! hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0