min helg med veronica.

Ska berätta lite om min Markarydsresa tänkte jag (:

Fredag: Åker efter jobbet från skene - varberg, varberg - halmstad. Sen kom jag inte längre lyckades missa bussen från halmstad till markaryd, lyckat sanna! Veronicas läraresman kom och hämtade mig, mycket vänligt må jag säga! Annars hade en panikslagen sanna suttit i en främmande stad en kall fredagskväll, haha! Så kom fram till markaryd vid tio istället för åtta hihi. Vi fixade pannkakor när jag kom dit och fick hälsa på trevligt folk :) Lyckades även kolla på The Strangers, en bra skräckis!

Lördag: Gick till systemisen, gick även och handlade. Kollade när lite folk dansade. Lyckades klämma in en promenad. Slappade även en heldel på dagen.  Sen gjorde vi tacos och sen på kvällen blev det partyparty! Festen var lyckad må jag säga, jag älskar folk som är öppna!

Söndag: Slappade lite och kollade på Paranormal Activity, eeeuuuww hatar hennes förnöjda leende i sängen.. Ni som sett den fattar. Men bra var den, värd att se! Sen var det dax för mig att ge mig av, och efter tre timmar var jag hemma i Skene igen, utan komplikationer :P

Det var min helg det, hoppas ni har haft en lika awesome helg som jag har haft! Tänkte bara säga att jag har saknat Veronica, och kommer sakna henne igen. Men hon skulle komma hem ganska snart sa hon hihi! :)

Sitter med en kopp te i handen och kom på att jag inte tog några bilder i helgen, boooring!


Kommentarer
Postat av: pinnen

OOh nice helg babiii,tänkte såga nåt jag glömmdee... JO jusst deja!, dags att byta till en sommarmugg? haha :D

2010-03-21 @ 22:14:35
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0