.. . prick .

Idag har vi varit på shoppingrunda i Kalmar.. Hittade en klänning för 79 och ett par örhängen för 10. Billigt och bra! Idag märkte jag att folk här i Kääälma klär sig speciellt.. Pinnen jag har sett hur många som helst som gått omkring i prickit, det blir bara fulare och fulare i mina ögon haha! Sen alltså åh,. detta är det värsta.. Jag har sett tre par (alltså som i kärlekspar.. höhö) som har klätt sig likadant. Värst var ett par som båda hade ljusgula byxor med en matinblå tröja till. eeuwww!

Nog med text. Orkar inte lägga in någon bild. men whatevaaa tror ni överlever ;D

Kommentarer
Postat av: Pinnen

HAhahahaha, MEn OOOORRKAA:. prickar e blööö

håhå,;) dock kan ja tycka de e lite gulligt me par som går i likadana kläder, eller iaf så att de matchar men då ska de inte ha gula byxor, lixom hallå? hahahaha :D FULT!

2010-06-20 @ 17:09:36
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0