just for you my love!

Eftersom att Pinnen tycker att jag ska skriva, så gör jag det! haha

Min lördag var bra! Biljard spelning med Johanna, Charlotta och lite killar. Sen var det mening att det skulle bli krogutgång, men vi tjejer frös så vi åkte hem istället. Mysigare :)

Annars idag har jag inte gjort mycket mer än att slappa och packa. Äntligen färdig, men har säkert glömt hälften. Yeye, det är ju bara fem dagar jag blir borta.

Observera min fina stavning på kamera ;D

Osminkad och trött Sanna ska hoppa in i duschen strax, sen lägga sig ganska tidigt. Bussen går 10.05 från Borås. Framme i Gävle 15.31 om allt går som planerat. Kommer bli en lång dag imorn. Men det är de värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0