fredag

Hejhopp alla glada! Idag har dagen inte bjudit på så mycke ännu. Ikväll ska jag köra kusinvitamin till Säves flygplats, måste alltså köra förbi eller aa, igenom Göteborg. Denna gången tänker jag inte åka ensam hem, det var läskigt! haha. Sen efter det får vi se, har lite små planer.. Men inget är hundra procentigt!

 

  • Detta är vad en uttråkad Sanna gör, tar hopp kort för sig själv. Underbart roligt, eller tja jag skrattar för mig själv iaf! hahaha, dock roligare om man är två! :)
  • Eller när jag inte kunde sova igår så räknade jag ut vad jag fick för procent med masssaaaa killar! HAHAHA. (På mina ben, orka rota fram papper halv tre på natten!) Sånt man gjorde när man var mindre! Jag lyckades få 99% med en kille, men vem avslöjar jag inte ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0