torsdag

Är det inte underbart att vakna av väckarklockan och även komma på att man fått sin mens. För det första är dagen redan pajad för att väckarklockan ringde alldeles för tidigt och sen för det andra har du fått mens också. Jag tror inte att en dag kan starta sämre, eller jo om man har mensvärk med. Precis så startade min dag idag! YEAHH!

Ringde till dagiset gick och la mig igen, nästa gång jag vaknar snöar det ute dessutom. Min dag blir bara bättre och bättre. Men nej nu ska jag sluta vara bitter!

Snart kollat igenom alla Glamourama program, lite patetisk men sån är jag.. haha
Hoppas någon annan haft en bättre dag än mig.

PS ni kan förövrigt glömma att jag orkar tänka ut en bild att lägga till på detta inlägget.. haha DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0