sleep tight and dream about me :)

Mina kusinbarn är de sötaste i världen. Man kan inte bli sötare.. Det går bara inte, då var det bestämt! Firade min moster med tårta och lite kollande på melodifestivalen. Försökte även komma på ett namn till mitt kommande kusinbarn.. Det gick inte så bra, eller vad säger ni om Gottfrid, Örjan.. eller kanske Svettlana? :D hahaha

På hemvägen hämtade vi upp Johanna. Hade en hel del att prata igenom, skönt att ha någon att prata av sig med. Vi pratade och spelade tv-spel. Vi är grymmast på det ingen slår oss på skateboarding eller bilspel :D

Nu tänkte jag snart lägga mig, har varit riktigt skönt med en lugn helg. Tror jag har behövt det efter mina äventyr. Godnatt alla söta :)


hihi, alexander är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0