onsdag

Hello godingar!

Idag på dagiset så var det en kille som råkade riva en annan kille på överarmen, så tyckte han det gjorde ont och sa till mig. Han får akta mina muskler! hahahaha, så gulligt! :)

På tal om ingenting jag behöver klippa mig med. Mitt hår är slitet.. suuuck! Vill även att mitt hår ska bli en normal färg. Funderade lite igår på att färgade en lite mörkare nyans så att det mesta av håret har en jämnare färg. Sen kom jag fram till att det vore ju jobbigt.. hahaha, jag vet inte vad jag vill bara att det ska bli brunt av sig själv. men det kommer det inte bli! :P haha

Imorn kommer Susanna hem från kalmar, niiice! ^^

7 mars 2009.. snart ett år sen :O


Kommentarer
Postat av: simone

underbar bild :D

2010-02-17 @ 19:57:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: pinnen

det är det som är så fruktansvärt dumt med utväxt, hur mycket man än färgar å gör slingor å grejjer, så är det lixom alltid hundra olika nyanser, plus att om man färgar det mörkt igen så blir det ju samma sak sen när det blir ny utväxt, så dumt hahhaha, men du e alltid snygg iaf, PS. kom ihåg snart e de sommar å då kommer det blekas av solen wiiie, SOMMAR SANNA :D! hihi

2010-02-17 @ 22:23:08
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: Suss

De va så jäkla härligt å va hemma igen! :)

å träffa mina goingar!

Sanna, nästa stop KALMAR^^!!! =)

2010-03-03 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0