lördag med sorg i hjärtat

Usch fick nyss veta en hemsk sak. Det är en kille i Varberg som är försvunnen sen torsdags natt. Jag hatar sånt här. Känner honom inte ett dugg, men som vanligt vet jag vem det är. Blir ledsen i alla fall. Tänker på alla som känner honom.. Fy vad hemskt! Vill bara att han ska komma hem och krama om sin familj nu!

Vet inte riktigt hur man ska fortsätta ett sånt här inlägg. Men idag blir det en chill lördag, ska till min moster och fira henne. Småbarnen ska vara där med så då kan jag leka med dem. Låta mina tankar försvinna in i lekens värld.

Kommentarer
Postat av: pinnen

Urs,:/ vem är det?

2010-02-06 @ 23:25:37
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0