kära hjärtanes vilken bra dag det ska bli! (:

Happy Valentine's Day! :D Idag ska jag ha en dejt med kära Johanna, vi bestämde oss för att våfflor låter som en romantisk måltid. Vad tycker ni? Tänk er varma våfflor med sylt och grädde.. Vattnas det inte lite i munnen? ^^ haha

Igår var Daniela och jag hos Jessica som sagt. Spelade massa olika sällskapsspel och tydligen är jag alldeles för ärlig.. hahaha! Cluedo är ett grymt underskattat spel, i love it! Jag var rätt grym med så ;) haha

Nu sitter jag med en mugg te i handen, ska snart göra mig iordning, måste ju vara superduper snygg för Johanna! hahaha (för er som inte fattar är vi bara kompisar, vi är inte lagda åt det hållet..)


Kommentarer
Postat av: anonym ;)

hahahha "vi är inte lagda åt det hållet" xD ser fram emot våfflorna :D jag tror inte att jag är så anonym längre haha!

2010-02-14 @ 12:52:44
Postat av: Shkelan

Din blindis haha :) ,

2010-02-14 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0