YES!

hahahaha, alltså när jag vann tävlingen om DH biljetterna vann jag en bok med, som heter "Alla får ligga" HAHAHAAAAAAA, alltså jag trodde det var en roman eller något, men denna ger dig alltså tips om hur du ska få ligga på riktigt..

ett exempel, tips No20: Grosshandlarplånböcker är nej
Du kan ha klätt dig hur smart och snyggt som helst, men om du inte är kvinna och därmed sannolikt utrustad med en praktisk liten handväska som rymmer mer än en egyptisk gravkammare, så finns de risk för att du sabbar alltihop genom att fylla dina fickor med skräp. Titta efter vad du har i plånboken egentligen. Om du är på stan för en kopp kaffe, om du ska se en utställning, om du är ute och roar dig, eller bara hänger hemma hos din nya sexiga vän, så behöver du följande tre saker i plånboken: Lite kontanter. Ett kreditkort. Samt ett ID- eller körkort. Det är allt. C'est tout. Das ist alles.
En plånbok fylld med kvitton, minneslappar, mottagna visitkort, rabattkort, bensinkort och medlemskort till Brolles fanclub är klumpigt och tynger ner dina kläder på ett fult sätt. Ta med det du behöver. Lämna resten hemma.
någon som känner att den vill ha en bok???! jag har tvåå.. hahahahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0