alla fattar utom du..

sakna är väl ett fint uttryck.., om man saknar något betyder de att man någongång har haft något fint, något värt att sakna!

jag saknar att skämta med min bror, saknar att åka buss länge, saknar att komma hem och veta att jag inte behöver göra massa saker, saknar fina göteborg, saknar att inte behöva frysa, saknar att veta vart jag har människor, saknar att köra bil, saknar mina föräldrar, saknar sommaren.. finns mycket jag saknar, men också mycket som är så bra här att jag inte vet om jag vill tillbaka till mitt gamla liv. En sak som är bland den största saknaden är mina vänner.
maaha! så länge klarade jag av att vara seriös. LLAAZEEREEYE! Tankarna är tusen gånger större mitt i natten. Yeah nu ska jag drömma om dig. Puss och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar våra pizza kvällar!

2010-12-05 @ 01:14:16
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0