tisdag

Jag försöker göra lite allt möjligt för att inte lägga mig, idag har jag varit sjukt trött.. Kunde inte somna igår, så somnade halv två och steg upp ur min varma säng halv åtta. Ni kanske inte tycker jag ska klaga, men behöver mer än sex timmars sömn! höhö

Just nu redigerar jag lite bilder jag tog imorse, fråga mig inte varför, men det står att jag tog dem 08:16..

Kanske ska måla min tvättkorg, fast nja det är nog förkallt ute.. Kanske springa igen och försöka orka en bit längre.. haha! Borde plugga till högskoleprovet, men nej inte idag.. Då kommer jag garanterat somna! :P

Mamma har "symöte" inte fan syr dem, bara käkar och babblar..


Roligt hur olika de kan bli. Bara lite snabb redigering, är inte direkt någon expert ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0