tisdag

Solen har lyst upp min vardag idag igen, hur lovely är inte det?

Idag tog Daniela och jag vår första lektion i att lära oss skejta, efter många om och men har vi fått låna en bräda.. Men kan köpa en från Viktor så man har en egen, men vi behöver ju två, någon som har en liggandes i garaget??! Vi är inte så kassa ändå, bara att det vore bra om någon lär oss grunderna för att göra trix.. haha

Vi avbröt oss från åkandet för att snacka om utbildning istället.. och nu har vi bestämt oss, vi har sökt till Växjö! Det kommer bli finnemang om vi kommer in där och flyttar ihop! :D


Nu har jag snackat i telefon med Emma, om våra äventyr. Skönt att få en uppdatering om hennes liv ibland och att jag kan få prata av mig. It suck att hon bor i Nässjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0