måndag

Kollade nyss på en svenskfilm med mami, Så olika. Den var faktiskt ganska hyffsad, den fick mig att brista ut i gapflabb så extra poäng på det.

Lyckades även göra ett fynd idag. Precis innan jag åker till Kinna för att köpa strumpbyxor på lindex som jag hade tänkt, säger mamma att de har billiga på Netto. Jag stövlar in där och hittar fem par för 39 kronor. Vet inte om kvaliten är superbra, men det brukar inte det vara på sånt. Nu har jag ju 4 extra om något skulle hända haha :)

Lite bilder från dagen i min snygga pingvintröja, har inte använt den sen jag köpte den i princip. Idag fick jag en känsla att jag vill ha den. Så varför inte! Ni måste erkänna att ni bara älskar den sista fjortisbilden, hahaha garvar lite för mig själv. men ack så snygg minen är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0