Kalmarresan!

Tänkte berätta lite om min helg nu när jag har tid och ork. Började med att jag jobbade fram till tre och halv fyra tog jag tåget till Borås. Klockan fem gick tåget som hade slutdestination Kalmar! Klockan 8 var jag framme och kramade om Susanna ^^. Fixade sallad och tjatade en del, sen klockan tio kom Sofia! Fredagskvällen gick åt till att chilla och ha det trevligt.

Lördagen började med Shoppingrunda på stan, sen rundtur på Suss skola. Där vi lyckades komma in i det högsta tornet är man bra så är man.. haha

Lite bilder från dagen. Miljöbilderna är utsikt från Suss skola, alltså tagna genom fönster.. haha! Var tvungen att ta bild på Linnéuniversitetetsgrejen. Ska troligen börja i Växjö till hösten! iiih

Lördagskvällen började med att spela Singstar och dricka lite. Senare drog vi sjungades vidare till Susannas klasskompis Sofia. Mycket trevligt må jag säga! Hela partykvällen/natten var riktigt rolig. Träffa nytt folk, dansa på bord, sno filt, modebattle och springa ute barfota! Blev dock av med visakort och körkort och Suss mobil försvann med. Men eh, nu lever vi vidare och minns detta som en fin helg!

Tog inte så många bilder dock, tråkigt! Men måste bara säga att vi är grymt snygga och tacka Suss för en prima helg.

Kommentarer
Postat av: Suss

De va en helt underbar helg! :)

riktigt kul att ni ville komma!

Får vi göra om nån gång!

PUSS PÅ DIG! <3

2010-04-20 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0