22:22

sol, sol sol mera sol! Jag är kär i solen, man får en lycklig känsla när man vaknar upp och märker att det är ljust under rullgardinen. När klockan är åtta, och jag tror att den är fem får jag en bra känsla! KÄRLEK till solen!

Det är bestämt att jag ska tillbringa min helg i Kalmar, kommer bli lovely att upptäcka en ny stad med Susanna och Sofia!

Kollade på fuskbyggarna idag, hur jävla korkad är man inte om man försöker att göra affärer och sen göra det fel och ta pengarna och skita i resten. Jag menar, okej om man är brottslig på ett smart sätt. Men det här är ju bara väldigt osmart, du kommer ju inte undan med det. Om det inte är en riktigt korkad familj man har att göra med. Nu menar jag verkligen inte att jag tycker det är okej att göra brott överhuvudtaget! Men om man ska göra det, gör det snyggt!

Sist men inte minst efter ett millångt inlägg, jag har gjort ett vad med min bror. Den som först kan göra en ollie över en brunn vinner hundra riksdaler. Jag som ska bli skateproff kommer klara detta galant, snart kommer denna hundrakronorssedel göra min plånbok en aning tjockare ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0