onsdag

Lill-lördag och idag har jag inget alls planerat. Kanske ska kolla på en av filmerna jag köpte och trycka i mig julskum! Shit julen närmar sig verkligen. Jag gillar det inte! Men julskum å andra sidan, hihi muuumms!

Jag måste vara ganska sjuk. Häromkvällen hade jag ett terapisamtal med mig själv. Iofs var det ganska givande, jag fick ut mina tankar. Jag satt på toan nere mitt i natten och pratade för mig själv. Inte nog med att jag pratade för mig själv, jag pratade engelska.. hahaha. Men efteråt kändes det ganska skönt. Nu har jag sagt allt högt och insett hur det ligger till. Det hjälper att säga saker högt, då inser man att det är sant. Att jag skriver det på bloggen är ju ännu sjukare. Jag kanske borde söka hjälp? :D

det räcker ju att kolla på bilden?!


Kommentarer
Postat av: jenny ffs :D

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! jag hade velat höra det samtalet :P

2009-10-14 @ 20:06:37
Postat av: pinnen

my darling, de e bra att prata med sej sj i bland, i know, youre not the only one, alla har vi våra sidor o alla har vi lite assbergers om du vet vad de e hihi.. pussipuss <3

2009-10-14 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0