godmorgon lördag

Har haft den konstigaste natten på länge. För det första var jag helt slut, men kunde ändå inte somna. Ljudet av min klocka irriterade mig. Vilket jag aldrig brukar tänka på annars. Jag vaknade kl 7 av ingen anledning alls. Såg att jag fått ett sms, var tvungen att läsa. Det måste sett sjukt roligt ut, jag var aptrött med tvingade mig att kolla på den lysande skärmen. haha Sen kunde jag inte somna om igen. mysko.

Måste berätta om min dröm. Jag var i idrottshallen här i Skene. Innan vi började var det en kille som förvandlade sig till en sopkvast. hm.. haha

Sen har man bestämda platser när man börjar på idrotten, vi har haft de platserna från fyran upp till nian. Jag hade verkligen ingen aning om vart jag skulle sitta, det var sjukt.

Sen börjar idrotten iaf. Jag tänker inte vara med, jag var ombytt innan, men nu helt plötsligt springer jag runt i min handduk och letar efter min väska och får mer och mer panik när jag inte hittar den.

Men i slutet av lektionen stöter jag på min gamla fotbollstränare Gunnar. Han hade hängt min väska bakom madrasser. Hm, från ingenstans kommer min pappa, och jag börjar storböla och vill ha min väska NU! Var så förbannad.

Sen skulle vi iaf hem, men då var vi inte i Skene längre. Men pappa skulle köra, men det blev ändå krångel. Sen vaknade jag., shiet den var sjuk.

Så någon som kan tyda drömmar, vill ni hjälpa mig? Vad betyder denna drömmen? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0